Цінності:
- людина, яка знаходиться поряд з дитиною передає, перш за все, не знання, а особистий світогляд, загальнолюдські цінності; привчає дитину планетарно мислити, відповідати за власні вчинки, слова, думки;
- провідний метод навчання — активна спільна діяльність дорослого і дитини, тоді висновок, до якого доходить дитина, стає особистим надбанням, винаходом учня, його частиною, яка не тільки запам’ятається назавжди, але й стане фундаментом майбутніх досліджень;
- виховання дітей відбувається опосередковано, через казки та гру. Саме таким шляхом дитина безболісно засвоює норми поведінки, опановує причинно-наслідкові зв’язки, відпрацьовує можливі варіанти виходу із складних ситуацій.
Компетенції:
- вікові особливості дитини як базовий компонент навчальної діяльності;
- навчання грамоті дітей дошкільного віку;
- прийоми мнемотехніки та ейдетики в навчанні дітей дошкільного віку;
- новітні форми організації навчального процесу сучасних дітей;
- казкотерапія, виховний та повчальний сенс народних казок;
- тайм менеджмент сучасного педагога.
Проєкти:
«Майстерня для педагогів» (8 модульний курс для педагогів)
«ВселеннаЯ Дети» (8 модульний курс для батьків)
«Вместе» — проект для батьків та педагогів (кіно тренінги)
«Чай з Jasminkою» для керівників дитячих центрів
Набір асоціативних карток для навчання грамоті «Моя Абетка»
Авторські продукти:
- Набір асоціативних карток для навчання грамоті «Моя Абетка»
- Планер «Лови мечту, планируй, достигай»
- Методичний посібник «Ігрові методи формування толерантної поведінки дітей передшкільного та молодшого шкільного віку
Тематика семінарів/тренінгів:
- «Прийоми мнемотехніки та ейдетики в навчанні дітей дошкільного віку. Навчання грамоті».
- «Новітні форми організації навчального процесу сучасних дітей».
- «Тайм менеджмент сучасного педагога».
- «Мистецтво комунікації та конфліктологія дитячого колективу».